نوشته ی اولم

سلام به تنهایی من خوش اومدی

برلب بام نشسته ام

میخواهم اندکی میان مرگ وزندگی باشم
پایین را نگاه می کنم
هستند چیزهایی ...

دار و درخت
رهگذر
رهگذر؟!
نمیدانم شاید آشنا هم در میانشان باشد
آخر از اینجایی که من نشسته ام رهگذرها رو همه یکسان می بینم
همه در گذرند..
حس جالبی دارم
نا آشناست ولی دوست داشتنی
باد هم می وزد
آنقدر که مویی را از جایش برکند
سکوت
سکوت
سکوت
...
صدایی می آید
های های
رهگذریست ; ایستاده !
انگار که مرا صدا می کند
شاید بخیالش من آشنای اویم
شاید
نکند که فکر کرده که من قصد پریدن دارم
باید همینطور باشد
تفلک که گناهی ندارد
من هم بجای او بودم همین فکر را می کردم
با فریاااااااااااااااااااااا اااد جانم
سلام من بر گشتم
من این صدا را میشناسم
آمدم که از نو شروع کنیم
خواهش می کنم بیا پایین

هه هه فکر کرده که من بچه ام که با دروغ های شیرینش گولم زند
آه
دل دیوانه باز که تو لغزیدی او همان تیغ است مگرزخمش را فراموش کردی
میدانم که باز دروغ می گوید
اره فقط دلش سوخته که این دروغ هارا گفت

                                                         

                                                                            KДUҖДЯS

 

 

 

 

 




برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ساعت 9:20 نویسنده KДUҖДЯS |